Info Contact Banca Romaneasca

Banca Romaneasca

Date de contact si informatii utile

Vezi informatii utile despre banca Banca Romaneasca precum date de contact, call center, numar de telefon non stop, date legate de sediu, atm, credite, carduri si servicii oferite, si multe altele

Credite si Dobanzi
Banci si Actiuni

Sari direct la...

Date de contact Banca Romaneasca

Vezi date de contact precum numar de urgenta si call center a bancii Banca Romaneasca:
  • Contact: Telefon: +40 21 305.9000; +40 21 304.8136
  • Fax: +40 21 305.9191; +40 21 304.8282

Sediu central: Str. George Constantinescu nr. 3, sector 2, Bucuresti

Pe scurt despre Banca Romaneasca

Banca Romaneasca a fost infiintata in anul 1992 ca banca comerciala universala, in totalitate cu capital privat, largindu-si treptat gama de produse si servicii, astfel incat sa vina in intampinarea nevoilor partenerilor sai de afaceri.

Incepand cu septembrie 1996, banca a devenit primul agent Western Union din Romania. Pentru prima data in Romania, o banca a fost implicata in servicii de transfer electronic de bani in toata lumea. In 1996, banca oferea aceste servicii prin 6 locatii, acum fiind oferite prin 200 de locatii in toata tara.

Conducerea pe baze prudentiale este evidentiata de initiativa conducerii bancii de a incheia polite de asigurare pe piata londoneza de asigurari, sub egida grupului Lloyd’s, incepand cu anul 1997. In consecinta, Banca Romaneasca a fost prima banca romaneasca asigurata impotriva riscurilor de frauda, erori si omisiuni.

In 1999, Fondul Romano-American de Investitii a preluat pachetul majoritar, Banca stabilind parteneriate cu institutiile financiare internationale, ceea ce i-a permis sustinerea intreprinderilor mici si mijlocii romanesti.

In octombrie 2003, National Bank of Greece a achizitionat de la Fondul Romano-American de Investitii 81.65% din capitalul social al Bancii Romanesti, devenind astfel actionar majoritar. Includerea bancii in Grupul NBG a reprezentat una dintre cele mai semnificative etape din istoria Bancii Romanesti si o garantie pentru o pozitie importanta pe piata si pentru o dezvoltare strategica pe termen lung a acesteia.

Banca Romaneasca si-a imbunatatit constant gama de produse si servicii in vederea dezvoltarii activitatii, atragerii de noi clienti dar si loializarii celor existenti prin campanii de promovare si produse competitive.

In vederea cresterii bazei de clienti, Banca Romaneasca a implementat un program de dezvoltare a retelei astfel incat in prezent, opereaza o retea formata din 134 unitati teritoriale si 6 centre de afaceri, oferind servicii de calitate clientilor sai.

Politica bancii este de a-si dezvolta canalele de distributie a serviciilor si produselor si de a-si imbunatati permanent activitatea, mentinand in acelasi timp o abordare prudenta din punct de vedere al riscului.

Se intelege de la sine ca, indiferent de cat de buna a fost performanta Bancii Romanesti, perspectivele acesteia s-au imbunatatit semnificativ dupa preluarea de catre National Bank of Greece, deoarece actionarul majoritar este un grup financiar puternic, care poate si va asigura dezvoltarea viitoare a acesteia.

Adresa:  Str. Dinu Vintila nr. 11, etaj 4, 5, 6 si 7 cod: 021101
Judet:  Bucuresti
Localiatte:  Sector 2
Telefon:  +40 21 305.9000
Fax:  +40 21 305.9191
Email:  office@brom.ro | opinii@brom.ro
Cod SWIFT:  BRMAROBU
CUI:  R4829576
Registrul Comertului:  J40/29196/1992